dinsdag 21 augustus 2012

miljonairs model, de review


SUCCES MET HET MILJONAIRS MODEL

Hoe wordt je nu succesvol met het miljonairsmodel? die vraag wordt mij vaak gesteld. en eigenlijk heb ik hier maar 1 simpel antwoord op... succes bereiken met het miljonairsmodel is vrij simpel, je moet het gewoon doen en niet opgeven. Nou is dit natuurlijk iets wat je heel vaak hoort, maar het is wel gewoon waar. Zodra jij beslist om ook lid te worden van het miljonairs model, dan moet je vervolgens wel dingen doen. Je alleen maar aanmelden bij het miljonairsmodel is natuurlijk niet genoeg.


Maar wat moet je dan zoal doe om succes te hebben met het miljonairsmodel?

Er wordt je in het miljonairsmodel geleerd hoe jij succesvol affiliate marketing kan toepassen, en hoe jij verschillende aanboden kunt promoten. Het miljonairs model is een zeer uitgebreid leer centrum die jou precies stap voor stap leer hoe je dit promoten het beste kunt doen, maar vervolgens moet je natuurlijk wel zelf actie ondernemen, want als je je alleen maar aanmeld bij het miljonairsmodel en je vervolgens niets doet dan gebeurt er natuurlijk ook helemaal niets.


Welke factoren zijn belangrijk of jij ook succesvol kunt worden met marketing via internet...


Het eerste wat eigenlijk heb belangrijkste is in het dagelijks leven maar ook zeker voor het miljonairsmodel is of jij snel opgeeft... de personen die snel opgeven in het leven zullen ook weinig tot niet bereiken in het leven. En dit geld dus ook voor het miljonairs model. De mensen die iets in hun leven bereiken geven nooit maar dan ook nooit op.

En ik begrijp dat dit niet altijd even makkelijk is, wat welke activiteit je ook in je leven doet, je zult in alles uitdagingen tegen komen.

 DUS MET ANDERE WOORDEN, WINNAARS GEVEN NOOIT OP, EN OPGEVERS WORDEN NOOIT WINNAARS...


een andere belangrijke stap is dat je focus moet blijven houden, ook dit valt weer niet mee omdat er zoveel dingen zeker op internet jou focus beïnvloeden, bijvoorbeeld email, facebook, hyves enz.

Vervolgens moet je proberen je te omringen met mensen die al succesvol zijn, kijk naar hun doe wat zij doen. Als je dit doet en je copy hun dan wordt jou kans op succes veel groter.

Ga ook doelen stellen, zowel op korte termijn als middel lange termijn en op lange termijn. Wat bedoel ik hier mee... Stel je zelf elke dag een aantal doelen en schrijf die ook op, wat wil jij die dag bereiken, wil je een artikel schrijven enz. En op middellange termijn bijv hoeveel bezoekers wil jij in de week, hoeveel artikelen wil jij naar 1 maand op je site hebben staan, en je langer termijn, hoeveel verkopen wil jij per maand hebben gedaan enz.

Het miljonairs model leer jou dus geld te verdienen op het internet, maar het miljonairs model leer jou ook hoe jij dat geld wat je verdiend hebt niet allemaal uit gaat geven aan onzin dingen, maar het miljonairsmodel leer jou hoe je jou zuurverdiende geld in kan zetten zodat jij nog meer geld kunt verdienen op het internet.

En de volgende stap is risico's nemen, hoeveel risico wil jij nemen. ik bedoel, iedere onderneming heeft een bepaalt risico. Zonder risico's te nemen kun je ook niet succesvol worden.
Nu vraag jij je natuurlijk af hoe ook jij lid kunt worden van het miljonairs model...

Nu wil ik wel eerst even zeggen dat je niet zo maar lid kunt worden, en nu hoor ik je al denken waarom niet?  omdat dit een exclusieve leden trainingsprogramma is en wij niet zomaar iedereen willen toelaten. Niet iedereen kan dus lid worden helaas...

De registratie procedure werkt als volgt...

Hieronder heb ik een aanmeld knop gemaakt,  als jij hier op klikt dan kun jij je voornaam en email adres invullen en dit wordt dan jou wachtwoord en inlog combinatie. vervolgens kun jij je inloggen op een geheime pagina waarop jij kunt lezen of dit wel of niet iets voor jou is... blijkt dit helemaal niets voor jou te zijn... geen probleem, even goede vrienden.

Heel veel succes met het behalen van het miljonairs model. En natuurlijk als je nog vragen hebt over het miljonairsmodel dan kun je mij natuurlijk altijd vragen, ik wil ook nog even zeggen dat als je besluit om je aan te gaan melden ik je natuurlijk de hele weg zal begeleiden en als je ook dan vragen hebt zal ik die proberen te beantwoorden. Dus je staat er nooit alleen voor, ik zal je zo goed mogelijk helpen om te zorgen dat ook jij succesvol zult gaan worden. Dus als je nog vragen hebt kun je me hier altijd bereiken...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten